Monday, April 27

inilah hasilnye......

lalalalalalala.....dgn ini aku merasmikan kejayaan aku dgn projex yang aku jalan kan sepanjang seminggu ini....sepatutnye aku update berat terbaru aku pada hari jumaat kelmarin tp aku x dpt melaksanakannye kerana tak jumpa timbang berbaya kat pusat bandar pasir gudang...ade ke patut tak de timbang kat pusat bando PG nie...puas aku cari dgn hati yang tabah dan xcitednye...mengecewakan je......

namun itu aku tetap kan kecekalan aku menanti dan menjalan kan projex ini...dan malam td aku tolong parent aku ankat tv kat umah die nak bawak pindah ke rumah die yg baru di belakang umah aku...dlm aku mengangkat tv dan cainet tu aku baru teringat yg kat umah tu ade timbang akupon ape lagi dgn rase bedebar aku pon menimbang la badan aku nie....dan hasil nye......

last timbang pada 19 april 09 = 90 kg...
berat terbaru aku pada 26 april 09 = 78 kg....huhuhuuuhuhu.....

90 - 78 = 12....

ya itu lah kehilangan yang aku rasakan selama seminggu nie....patut la aku rase mcm aku nye bedan nie mcm makin ringgan je rupa nye mmg ringan...huhuhuhuhu.....best nye......korg nak try blh try la...care2 yang aku buat x memerlukan modal yg besar pon....
skrg lengkap seminggu projex penurunan badan atai...tinggal 7 hari saja lagi....

yeaaaaaaaaaaaaaaaaa aku dah kurus la beb skg.....kalo sblm kawen berat aku dulu 65 kg, aku akan cuba utk mendapatkan berat itu....huhuhuhuuhuuhuhu....doa kan aku bejaya dalam projex nie....aminnnnnnnnnnnnn.....huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku semakin langsing skg.....huhuhhuhuhuhuhuhuhu....

No comments: