Wednesday, April 1

haziq&hairi.....

nie adalah 2 org heroes aku yang paling la...skg nie yang haziq nie(abang) tgh sebok nak blajar cakap tah ape bahase yang die ckp kadang2 paham kadang2 kalo die dah start citer dgn excitednye start la gne bhs campuran sekali dgr mcm bhs perancis dah.. tp kalo dgr btl2 die campur la bhs melayu dgn english...fuh mane tah die dpt idea tu aku pon x tau..tu la byk sgt tengok cartoon..sampai hari suruh bukak citer kung fu panda...hehehhehehe...samapai die dgn wife aku dah naek hafal citer tu nye skrip...lagi best tu kalo die nak suro org buka citer tu die amek cd citer tu die ckp la "fuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"itu yg die pling hafal agaknye...kan ade dlm citer tu panda ckp kat bapak die yang nak terbang dgn mercun tu.."i love kung fuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..." yg tu la c haziq nie ikot...hehehehehehe....

lagi kalo bwk die jalan sblm keluar tu nak kene strething dulu badan nie..kalo x abes la pancet....kalo g mane2 pon same je...sampai je tmpt tu kalo dari dokong ni lps tu letak je suruh die jalan sendiri...sup trs j dgn laju penuh heavenye die menikmati langkah2 die dgn berlari...huhuhhuhu..aku pon ape lagi,keluar la suare yg agak kuat "haziQ don't"...t benti la die pth blk....semalam lagi best aku sefamily nak g tiram tgk Baby makcik wife aku...so dlm perjalanan tu ttb je c haziq nie tepuk tgn..aku dah pelik apsal die nie...lps tu aku jalan je...jap g die nanges "no,no,no....tu tu tu..."katenye pastu benti blk tpuk lagi tangan lepas je simpang nak g juso tu die nanges balik..."no,no,no....tu tu tu..."start blk....la knp lak bdk nie...jap g aku toleh belakang die tunjuk juco yg baru je lepas..."tu tu tu....."rupenye die ingat nak sane tu...patut la td die tepuk tgn...mule die tepuk tgn kat tesco dah tu telepas die nampak jusco lak...benti nanges tepuk lagi lepas gak kucewa die...huhhuhu...mcm2 pa'el...bdk haziq nie.....
(pose yang paling....sjak bile tah pandai pose2 nie...loc.balau)

kene lak lagi sorg hero aku hairi(adek)..nie lagi la..dengan kening die bekerut je memanjang byk sgt masalah agaknye...hehehhehe...yang c hairi nie lain lak citer die..masih blm blh jalan lagi tp dah patut merangkak la..hehehhehehe....satu die nie suare die pelahan je...kalo ngaruk tu sekampong blh dgr suare die....kuat ngarok die nie...maklumla bdk kecik kan?die dgn abang die ok la tp abang die nie cengeng sket..tu yang slalu kene kacau dgn adek die nie..padan muke dapat adek pendengki...x blh tgk abag die senang kalo abang die main sorg2 je siap la die datang mengaco abang die...x macam abang die, die nie bdan die besar sket dari abang die...huhuhuhu...maklum la baru umur 3 bulan dah sebok nak makan...

dah tu skang kalo org makan die lah org yang paling bising kat situ..lagi kalo x kasi die kan...kalo abang die nie x makan nasi cakap je la beras mmg die x makan...makan ayam tp nak peha je, spegerthi, aku makan terkulat2 muke nak abes kan die selambe je....tu haziq tp hairi nie semua larong aku dah pelik dah...langgo je lah..anak aku bkn anak org lain pon....hahahhaha....lasak mmg lasak c hairi dah lebih 3 kali jatuh tangga kat umah nie..bagi diorg yg pernah g umah aku tau la tangga tu mcm mane...sampai satu kali tu aku kene balik dari kerja sebab die jatuh..huhuhuhu...kesian die...ALHAMDULILLAH xde pape...

aku Bersyukur sgt di kurniakan keluarga nie...macam2 org ckp pasal aku x padai jage anak aku tp aku ambil sebagai cabaran dan aku amat mehargai nye....kepada mereka yang blm lagi merasa satu hari nnt pasti akan merasa...selamat berjaya....hehhhehheehheehhehehehehe......

1 comment:

Syfa Nisa M said...

HOI COMEL NAK MATI LA ANAK-ANAK LU!