Friday, April 24

berdebar nie...

masuk hari nie dah masuk 5 hari lengkap aku menjalankan projex penurunan berat badan...hhuhuhuhuu...so skg nie aku pon dah x sabo rasenye nak tau berape berat badan aku...
yang aku pasti aku dapat rasa kan penurunan yg agak ketara la....
tu ari suar sume ketat skg x lagi...ade la rase longgo sket...hehehehehe...
projex di rancang 2 minggu, so ari nie dah 5 hari tinggal lagi 9 hari lagi...

xde la ssh sgt rupe nye nak kurus nie...cume memerlukan semangat yg cekal dan tabah mcm aku nie...dalam proses nie aktiviti yg aku laku kan...makan makanan yg sihat spt bykn makan sayur...kurangkan makanan berminyak...makan nasi 1 kali sehari...tgh hari je aku mkn mlm x...mlm aku mkn benda ringgan2 je...mcm biskut ke...roti ke...keropok ikan ke...etc la...

Pagi2 aku lepas mandi push up dulu dlm 10 je la...nak lebih2 nnt g tido blk x jd g koje...huuhuhuhu...sampai opis aku pasti kan yg aku pekena kopi ais....baru aku tau yg kopi nie boleh membantu daya tahan badan kita...patut la dulu keje starbucks kuat je kene ujan pon x demam skg nie hampeh panas sket pon poneng palo....neway thanxs kpd en.bulu sbb mengenalkn kopi dalam hidup aku semula....kopi ais best...latte lagi best,tp kalo kene carramel maqiato aku buat lagi best...hehehehehehehe....

So dengan care2 berikut lah projex penurunan berat badan atai di laksanakan....hehehehehehe...harap2 berjaya....kita mesti boleh...huaa......tgh hari nie aku akan update berat berapa berat badan terbaru aku....
huhuhuuhuhuhu....terima kaseh kpd wife aku yang byk membantu aku dgn moral support nye...
hhuuuuuuuuaaaaaaaaaaa....tungguuuuuuuuuuuuuuu.....

No comments: