Monday, April 20

projex penurunan berat badan atai!!!

aku merasakan yang badan aku nie semakin lama semakin membelon dan sukar utk d bendung...dan aku mengambil keputusan utk mengurangkan berat badan aku niee....dengan persetujuan wife aku juga aku akn menjalan kan projex penurunan berat badan....

last timbang hari ahad 19/04/09= 90kg.

dan dari itu aku akan pastikan yang badan aku akan turun beratnye....huuhuhu....
mampukah aku menurunkan berat badan aku?sebab2 menjalankan projex nie= seluar aku semua dah hampir tak muat....huhuhuuhuhu.....

ramai org yang dah x perasan aku..sebab aku gemok diorang cakap...bkn aku...."woi aku mane ade gemok?aku sihat tau?wife aku masak sedap aku makan la byk2 kkukukuku..."tunggu transformasi terbaru aku minggu nie...date line 2 minggu kalo x leh gak turun lupe kan je lah....
hujung hari jumaat nie aku akan update berat bandan terbaru aku....uhuhuuhuh

jage lah....

2 comments:

TypeGunaJari said...

tak payah laaaa.. ko mmg da gemok.. terima hakikat men... TUHAN da bagi daging lebeh.. amik je.. buat pe nak buang.. makan lagi!! makan!!

Atai said...

HAHAHAHAHA....
MANE ADE KAU GEMOK?
KO TU YG GEMOK...
HEHEHEHE....
XPE KALO BDN AKU NAIK LAGI NNT AKU NAK PAKAI SUAR APE?
NAK BELI SUOR BYK2?
HUHUHU