Monday, May 4

LENGKAP.....

hari ini lengkap dua minggu dalam sejarah...projex penurunan berat badan atai...huaaaaaaaaaaa.....blm timbang lagi tapi...huhuhuhu....sepanjang dua minggu nie dah byk aku belajar...cehhhhh...macam mane nak kawal nafsu makan, macam mane nak kawal diri dari memakan makanan yg x sihat...huhuhuhuhu....
sepanjang perjalanan aku dalam projex nie aku telah kehilangan sebanyak 12kg huihui....minggu lepas...dan hari ini aku x tau samada masih kekal atau semakin menurun atau bertambah...byk event hari cuti kelmarin resepsi nye lain, kenduri arwah nye lain...
tp xpe aku x mkn byk pon mase tu...projex ttp berlangsung walau byk cabaran...baru la mencabar kan?
huhuhuh...pagi ini ujan perut dah lapar....huaaaaaaa tolon......memandangkan aku nie kuat semangat aku kuat kan jua semangant aku ini..ceh....kalo berkesempatan tgh hari ini aku cuba utk mengupdate berat badan aku...TQ...



pesan:aku mmg dah kurus korang x caye kan?terima lah kenyataan nie....hueeeeeaaa...

2 comments:

trafik_diawan said...

fak.. atai u still gemok!! forever.... ahahaaa...

Atai said...

huaaaaaa.....kan aku dah cakap mesti ade yg x blh trime kenyataan....