Wednesday, April 15

panas

semlm cuaca panas giler nasib baik la opis nie ade ac kalo x de fuhh mst masak nye....ptg kol 5stgh aku dan rakan2 melangkah keluar ke alam nyata di luar sana...terik mentari seperti menyerap semua air2 dlm bdn nie..terasa kering kulit nie...teringat aku yang aku nie rabun silau...kalo jalan panas2 macam nie kompom x nmpk nye...."nasib baik bwk cermin mata" dalam hati ku berkata....heheehhehhhehehe...setibanya aku kat moto ijau kesukaan ramai hehehhehe...dgn bangga nye aku memakai sunglass aku tu..."kenapa x silau huh?"saja ckp kuat2 kat mmb aku 2 org nie....trs pakai elmet....amen ketawa....terus jalan...benti kat trafik light dpn daiwa je baru korang tau yg matahari membakar kn...sedang aku menanti..."tai...tai...pinjam cemin mata"...suare amen menyapa...dgn riak nye aku ckp "padan muke panas"...huhuhhuhu....sori men gurau je...highway pasir gudang jalan yang mane pernah x sibuk...hari2 sibuk..ape yang sebok sgt tah aku x tau....hari2 aku menyumpah kalo balik koje nie...mane tak yang bawak kete nie pandai lak bagi signal kalo nak masuk ke nak belok ke..lagi kalo die jalan mcm sipot babi.. lagi la mcm si*l...fak yau la...(ayat yg di conteng atas meja makan kat kantin tpt koje aku...)huhuhuhu.....mmg mencabar perhjalan aku hari2 balik koje....bertaruh nyawa beb..huaaa...kalo lah aku nie x rider mst dah lame aku kat bawah lori....hehehehehe...ALHAMDULILLAH dgn niat yg baik nak balik tu d lancar kan perjalanan..
tp semalam mmg panas beb...tu je citernye sbnar nye....nnt aku citer macam mane aku menempuh Highway Pasir Gudang yg mencabar tu....

No comments: