Wednesday, April 1

mahal sangat ke?

warrrrggggggggh...hehehe garang x?aku nie bukan ape..aku geram kat penyewa rumah wife aku kat tiram....die macam ambil kesempatan je kan x nak byr sewa..kerja x tentu..kalo x byr je alasan baru tukar kerja...kalo macam tu aku pon nak seh..x yah bayar sewa dah tu tuko kerja...sng nye hidop...gerammmm je aku...sewa nak ckp mahal x de la mahal pon..

Rm 220.00+raye x pyh byr+kalo tuko kerja x bayo+umh bocor suruh aku bikin+marah aku sebab die x byr=lemak babi tu tebal nye....

dulu sewa 4 bulan x byar bapa mertua ku halal kan....xpe la kn?tp nie mcm nak wat lagi je....nak je aku halau die dari umah tu...nasib baek bkn umh aku..kalo umh aku aku mangga je pagar die kalo die nak masuk suro die byr dulu....

bingitttttttttttt je...siap ckp dgn mmb die beb suro tpn wife aku....aik macam aku lak yg x bayar sewa kan?!!!elek je...kenapa la org nie x bersyukur?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kalo ade org nak sewa umah kat area Tiram contact aku so boleh aku halau penyewa tu....tp harga xde la sama mcm tu gak....hehehehhe.....

2 comments:

trafik_diawan said...

betol la kate orang..jaga orang bangladesh ni lagi senang dari orang sendiri..huhuuu...
cam kes kaw ni la..klu penyewa tu orang bangla ke,nyanmar ke,indon ke..da pom pom kaw halau die kluar erk..??! eheee..tp bgus tai.. prikemanusiaan sesama kita.. ehehek tinggal lagi kaw harus ingat akan batasnya..jgan sampai lemak naik ke dada..hahaaa..!

moqh said...

apesal xbagi tau penghulu kampung si jimbo tuh..
biar dia setelkan..