Saturday, June 6

post rawk dan aku....

beberapa hari lepas aku pergi berjumpa kawan lama...effie mmg dah lama x jumpe mamat nie...
asal nye aku saje jek husya die lagu2 yg baru trough myspace dan x penah lak aku sangka yg die mmg ade byk lagu...huhuhuhuhuhhu......
saje jek carik2 stuff pendenggaran....petang tu aku g jumpa wandi (novelEa) saje lepak lame gak z jumpe mamat nie...bual la pasal menapak dari cs ke dangga bay..bedekah pecah perut semua ade....
selesai jumpe wandi aku pon bergerak ke taman daya utk berjumpa c effie...main redah je nie x tau pon jalan umah die or rumah die kat mane..yg aku tau umah die flat warne biru jek..sbb kat tmn daya ade satu jek flat warne biru...
memandangkan aku nie mmg penginggat jalan aku pon meredah je la...huhuhuhuhhu....
sesampai je flat tu blok 17 ok jumpe terus sampai ujung parking...tengok atas macam kenal jek mamat yg tgh layan emo kat tangga tu...terjenggah2 kebawah..aku masih dalam kete dah tegelak dah dgn wife aku...budak2 masih tido penat barangkali...huhuhu...
kuor jek keteaku pon memberi salam dgn kuat nye..."Assalamualaikum...."tersengeh die dari atas...
fowar aku pon dgn x malu mengorder la lagu2 yg die ade..huuuuhhu....
abes semua lagu die aku collect..hehehehe...."fie post rok la fie...emo2 sket pon xpe...huhuuuhhu..."satu2 band die try...naik poneng kepale aku mendengarnye...tp memnadangkan ketandusan musik aku pon tabah..sambil borak2 dengar punye dgr x prasan dari pukol 9 pm sampai ke pukol 11 pm...heheheheheh...
aku pon meminta diri selangkap lagu2 terpilih di burn ke dvd...hehehehe...
balik ke rumah aku senyumu riang dgn rasa ceria aku gembira...hhuhuhuhuhuhu....

ke esokan nye aku pon stand by cd tu awal kat atas kunci moto so nnt aku x lupe...
seperti setiap pagi berrentap dgn lori2 dan kereta x bermoral d high way PG...hehehehehe...
aku pon senyum masuk opis duduk terus copy masuk pc.....hehehehehehehehe....sambil berkongsi dgn rakan2 sepejuangan di sharing...huhuhuhuhuhu...
thanxs pc acoi sbb ade sharing...

dan rakan2 berterima kasih sbb stuff mmg best dan aku pon berteriam kasih kpd saudara EFFIE .....sampai ari nie blm dapat abeskan dgr semua lagu2 yag ade...
memang post rock itu indah membuatkan aku muntah beberapa kali di opis huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....(xde la gurau jek...)emo itu indah baru betul...so skg nie aku tgh melayan lagu2 emo screamo yg di titip skali oleh effie...mmg itu jiwa aku sebenarnye...huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......



++
pesan saye jgn jadi mcm bigshit.....huaaaaaaaaaaaaaaaaa...........

No comments: