Wednesday, June 24

hujung minggu yang bakal mengasyikan

memandang kan minggu nie merupakan hari bahagia....plan ujung minggu nie...berbunyi seperti:

sabtu - koje srgh hari...bersiap keluar pergi angsana beli tiket radio rosak...lalalalalala..malam RADIO ROSAK....whole family aku bwk..huhuhu....ye la nak tgk plague of happiness main....bro'....lame gile x skankin.....mesti pekene super power power power nie....balik tido...

ahad - pagi kol 6 pg gerak kuor pegi sarap gerak balik kg. yea blk kg. ceh mcm jaoh sgt je...gelang patah jek....karoke...lari kejo haziq...lepak bedekah...tido semalam...

isnin (hol day sultan johor) - hari kelahiran hero the second HAZIQ IKMAL HAIRI bin KHAIREL ANUAR...so mesti la sambutkan..tp sory kawan2 kali nie xde sambutan atau majlis utk rerakan aku sefamily jek...aku+wife aku+haziq+hairi=sambut...malam tgk citer transfomers...huhuhuhu...xpe la tgklambat sket....huhuhuhu....blk

selasa - keje...huh...

so itu merupakan perangkaan aktivity hujung minggu nie...x de la aku terbangak x tau nak g mane...hehehehhe...


+-
min kalo sempat hari sabtu tu tuko sport rim tu...huaaaaaaa...
ha korang cane ade perangkaan x?
semoga berjaya...selamat bercuti org JOHOR....

No comments: