Friday, June 12

aku+photoshop+gambo haziq=x jd

aku mmg x pro langsung edit2 gambo pakai ps nie...tp tahu la nak godeh2...
dah mmg x masuk akal btl ape yg di ajar dari magazine yg bernama camera tu...try punye try x jd..hampeh....

lastly aku dah mati akal x tau nak buat ape..tutup telinga dgn ear phone dgr lagu post rock...gambo yg di edit td separuh x siap...tp ade gak la beza nye dari gambo asal...huhuhuhuhu...
layan la lagu2 yg teruk2 nie..x laju langsung...akal aku pon makin slow..

ttb jek aku macam dapat ilham mcm mane nak satle kan masalah dalaman nie...punye la beriye aku mengedit gambo nie...haha siap....lincah2...dgn bangga nye aku bangun...sedang aku bangun..."yang...yang..."suara kecil terdengar di telinga aku..."bagun dah pukul 7 nie..."aik?aku pon bangun sambil memandang komputer riba yang ku pinjam...la aphal blank jek nie...tgk plug mmg x pasang...huh...kucewa nye...."siot la mimpi ke?"aku ckp kat wife aku...


+/-
kurang kan dgr lagu post rock bile malam...kucewa nak try buat mcm kat mimpi tu x dpt..mmg mimpi tu semuanye indah...huaaaaaaaaaaaaa....

No comments: