Thursday, June 18

anea ni apsal x leh connect nie?

smlm aku tergesa-gesa pulang dari tempat koje...sesampai jek.."yang jom kuar jom"kataku..x byk ckp..trs jalan...g ane dgn semangat yg baru...dgn bangga nye aku dpt pegang laptop yg d pinjam dari adek ipar ku oleh isteri ku...huhuhuuhu...aku suke la...laptop tu nak wat assigment wife aku tp alang2 aku melenjan la skali....huaaaaaaaa...gumbira hati ....

sampai alif tmn suria pusing 3 kali x dpt parking.."nie aphal la diorg reramai nie x tau nak lepak umah ke tgh2 bln nie..."kata ku..xblh gak aku parking kat tepi maybank...huhuhuhu...riang btl aku malam tu...order air pon x serius sgt...wife aku pon pandang sinis je kat aku..aku tau pe yg di maksudkan oleh die...mane x nye org lain yang pinjam org lain yg melenjan..uhuhuhu....

duduk pasang plug x byk bunyi trus on....ttb aku dgn ghairahnye trs clik ke browser internet..."eror"la aphal nie?lek cover macho..try lagi x blh gak...cover line bukak photoshop...try lagi...masih dlm keadaan yg sama...wife aku macam dah prasan dah...."blh x yang?"katenye...'blh lambat sket kot..."dgn nada yg x confident....pandang mamat sbelah kerek jek muke die...aku hentak pakai kerusi baru tau...lek lagi...cover line...try lagi.......

"neaaaaaaaaa ni apsal x blh connect nie?"dgn nada yg tinggi terpacul dari mulut ini...ish gile geram aku...
"apsal yang?semua org tgk nie...ape la.."suare wife ku dari tepi...
"ntah x blh2 dari tadi.."sahut ku lagi...

ttb macam terprasan buton connect tu x menyala pon..aku pon try la tekan nie kot...jap g nyala...serta merta la aku try lagi...tup boleh lak tu...anea tu pon datang kat aku..."mane boss?""xde dah blh dah"jawap ku pendek dgn semua org sekeliling memandang....wife ku di tepi berdekah sorg2....


+-
ape tgk2?!aku mmg x pandai pakai wifi dan x pernah la...mane la aku tau nak kene tekan button tu dulu....hampeh....

No comments: