Tuesday, May 12

dah byk dah berubah...

dah byk dah berubah..mcm2 dah berubah skrg..kalo dulu komtar ade skg dah roboh tggl tower die je...kalo dulu kebayan kotaraya tpt lepak dak2 metal, hardcore etc skg dah berubah semakin ctk "x hardcore la beb"lol....

dah byk berubah..dulu kalo kuar naik bas plus liner skg dah xde lagi dah...bus 211 pon dah xde dah..dah kene menapak dak2 majidee ke bus stop berdekatan..huhuhu...

dah byk dah berubah..kalo dulu aku pakai pacthes kat suar skg aku dah innocent dah...samapai agas2 punx pandang slek kat gua..."ape ingat aku x punk ke huh!!!!"...

dah byk dah berubah..kalo dulu layan taking back sunday skg layan kugiran tempatan je...huhuhuhu....diorg nie indie gak kate x fresh.fm...indie abes yang paling indie la kn?sgt....

huhuhuhu...naseb baik diorg x label diorg ug lagi kalo x mmg la kan kene dapat name baru..."fucking posser"...

dah byk dah berubah..kalo dulu aku bwk x5 skg aku dah ade wave& sunny old skool...baru oldskool..huhuhu...

dah byk dah berubah..kalo dulu bdn aku keding mcm nie...




skg bdn aku dah macam nie....




dah byk dah berubah....kalo dulu ramai yg lalai skg semua berusaha...so kenyataan nye...DAH BYK DAH BERUBAH....

2 comments:

TypeGunaJari said...

dulu aku banyak jerawat..
tapi sekarang xde dahh.. tinggal bekas2 dier jek.. mmg btol eik tai.. makin lame makin berubah.. tapi berubah camane pon komtar.. berubah camane pon kebayan tu tai.. aku tgk ade lagi punk kobis lepak depan ct square tu makan mcd btol ke x nie punk nie.. aku pon xtau.. aku just perhati je aaa.. bukan aku tau pon punk tu ape.. bukan aku tau bende2 nie.. soh aku amik gamba pandai laa.. hehekeh

Atai said...

huhuhuhuhuhu......aku pon x tau gak...huaaaaaaaa.....fak punx kobes....fuckin trendy posser harammm...bak kate en. andy