Friday, May 29

lah mane la....

Semalaman aku termenung memikirkan sesuatu yg aku sendiri x pasti ape tah...
mungkin aku masih blm punya akal yg lebih dewasa mcm org2 dewasa pikir...
mungkin cuma mainan perasaan...hehehehhe.....

rezeki itu kita x tau kn?
kita perlu gk usaha kn?

hehehehehhee....
dah lah aku malas nak pikir sbnrnye..tp aku agak kecewa sbb x dpt bli kan chenta ku present lagi thn nie....mungkin blm rezki kot...
tp xpe lah...yg penting aku sayang die.huaaaaaaa......

hari ni aku dah dpt keputusan kontrakan aku...amat mengecewakan....tiada perubahan seperti yg aku harapkan...kekadang tu aku pon ade gak perasaan cemburu bile tgk tmn2 yg lain berjaya.mungkin ni ujian buat ku utk ku tempuh dgn hati yg terbuka...Alhamdulillah aku masih ade keje lagi...kalo tgk kat luor sana ramai lagi yg menganggur....

aku kene buat sesuatu gak nie...keje...keje lah kn?
xkn nak gantug kat keje jek kn?huaaaaaaaaaa....
masuk oim lagi senang nyanyi jek dah leh dpt sejuta...huaaaaaa...mungkin tu rezki diorg kn?
xpe aku ttp akan harungi semua cubaan dan cabaran yg mendatang.....

aku boleh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: