Monday, January 19

buat semua

sekarang dan seterusny sentiasa akan berbeza walau sedetik kita berlalu, sering saja aku alpa dengan apa yang terjadi terhadapku sedang ia seharusnya membuatku lebih menilai segala.ada perkara yang kita sendiri perasan dan ada gak yang kita atau org lain pon x kan perasan.satu perkataan yang bermakna buat segalanya walau biasa di dengar tapi sgt berarti, pernah tak korang buat sesuatu utk org tu dah tu org tu wat bodoh je..ape korg rase sedih je kn?TERIMA KASIH ayat yg paling sesuai buat semua...kat sini aku cuba menilai diri aku sendiri kekadang aku tak tahu nak wat ape sedang kita semakin lama menaggung tanggung jawab paling besar yang diamanahkan.sedar atau tak itu lah yang sebenrnya.so buat mereka yang membaca sebenarnya aku just nak ucapkan terima kasih je..dan buat semua mereka yang aku terlupa nak ucap trimas selama ni..

No comments: